بچـــــــــــّه های آب 91 تـــــــــــربت جــــــــــــام
 
 

  انبوهی از کاغذ و مجله کف اتاق، کیف دستی شلوغ و نامرتب، کمدی انباشته از لباس های چرک و چروکیده، جوراب های تا به تا، موهای چرب و عرق کرده... اینها شما را یاد چه کسی می اندازد؟ آقای "ووپی" در کارتون معروف دهه ۶۰ یا حسنی که "توی ده شلمرود" تک و تنها بود و هیچ کس راضی نمی شد به خاطر موی بلند و ناخن های درازش با او بازی کند؟ زیاد دور نرویم، همین دور و بر خودمان، بین همکاران و دوستان و اعضای خانواده هم هستند کسانی که یکی، دو تا از این ویژگی ها یا حتی تمامشان را داشته باشند....

شاید خود ما هم کمی شلخته و نامنظم هستیم و خبر نداریم! برای اینکه بدانید شلختگی چیست، چرا به وجود می آید و برای خلاص شدن از آن باید چه کرد، این گزارش را تا انتها بخوانید.

 

http://www.persianpersia.com/images/mimage/82-15386.jpg

.

 

 

 

.

.

بقیه در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 1 / 1392برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : محمّد حسین مروی

 

13 فروردین به عنوان روز طبیعت در تقویم رسمی کشور ثبت شده است و بسیاری از خانواده ها در سراسر ایران در این روز از خانه خارج شده و به دامن طبیعت می روند و سیزده خود را به در می کنند اما آیا کاملا با این روز آشنا هستند؟


ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 / 12 / 1391برچسب:, :: 19:15 ::  نويسنده : محمّد حسین مروی

 

 

 

1. لبخند جذابتان می‌کند…

همه ما به سمت افرادیکه لبخند می‌زنند کشیده می‌شویم. لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می‌کند. دوست داریم نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.

.

.

.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ من خوش خوش آمدید و آدرس ab91torbatjam2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 45488
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1